درباره طراحی سایت
نوشته شده توسط : cyrus
 

 

طراحی سایت ونظرات پیشنهادات

اگر وب سایت تان مدتی روی اینترنت فعال بوده است، احتمالا "پلیس طراحی سایت " ازسایت شما بازدیدکرده است. منظور از پلیس طراحی سایت افرادی است که زمان آزاد زیادی دارند و فکر می کنند تنها آنها هستند که کارشان درست است. در واقع، برحسب سایت تان، افراد زیادی ممکن است ازسایت تان دیدن کرده باشند. اخیرا ایمیلی را از یکی بازدیدکنندگان دریافت کردم که احتملا همین افراد به او کمک کردند و گمان می کردند مقاله درخصوص این دو افسانه طراحی سایت مناسب بود.

اسطوره "محتوا برتر است"، انیمیشین، صدا، جاوا و غیره را حذف کنید.

ایده "محتوا برتر است" برای تمامی وب سایت ها صدق می کند و من هیچ مشاجره ای در این خصوص ندارم. همچنین صحت دارد زمانیکه صدا، انیمشین و جاوا را می افزایید، صفحه وب تان برای بارگذاری به زمان زیادی نیازخواهدداشت و برخی از بازدیدکنندگان تان ممکن است کم صبر باشند و صفحه شما را ببندند.

با این وجود قرار دادن این دو در کنار یکدیگر بدان معنانیست تمامی صفحاتی که دارای انیمیشین، وصدا هستند ضرورتا نامناسب هستند. نکته اینجاست که باید بدانید چه زمانی از آنها استفاده کنید و سرعت دانلود را به حداکثر برسانید.

اگر وب سایت تان خدمات طراحی وب سایت ارائه می دهد، به نفع تان است سایت تان را ازسادگی درآورید. بسیاری از مشتریان بالقوه گمان می برند سایت شان همانند سایت شما خواهد شد. این گونه سایت ها به رنگ بندی و گرافیک قوی نیاز دارند اگرچه اگر از مطالب زیادی استفاده کنید وسرعت بارگزاری آن کم شود ممکن است ازتعداد مشتریان احتمالی تان بکاهد.پس تا حد ممکن بهینه سازی سایت را در سایت خود بکار ببرید.

ازسوی دیگر برخی مشتریان معتقدند یک سایت خوب باید رنگ بندی زیاد، گرافیک و انیمشین و صدا داشته باشد.این دسته افراد تجربه زیادی از سایت ندارند و تنها وقت خود را به بطالت در  اینترنت می گذرانند

برخی نکات در خصوص طراحی صفحات وب

اگر نگرانی تان آن است که صفحه باید زیبابه نظر بیایید  و ظاهر مناسبی نیز داشته باشد، می توانید موارد زیر را اعمال کنید:

  • در هرقسمت، متن سنگین قرار ندهید. آنها را در هر پاراگراف قسمت بندی کنید و بین هر پاراگراف فضای خالی قرار دهید تا خواندن آن بهترشود.
  • عاشق سایت رنگی هستید؟ا گر روان خواندن مطالب سایت  تان برای تان مهم است، پس زمینه سفید با متن مشکی گزینه خوبی است.حتی سایت های بزرگ نظیر مایکروسافت از این شیوه رنگ بندی استفاده می کنند.

اندازه فایل های گرافیکی را نیزکاهش دهید:

 منبع : گروه طراحی سایت میهن وب گستر





:: برچسب‌ها: درباره طراحی سایت,طراحی سایت,همه چیز درباره طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: